Brian Kelly, expertul în călătorii, oferă sfaturi despre călătoriile cu recompense.

Brian Kelly, expertul în călătorii, oferă sfaturi despre călătoriile cu recompense.

The Points Guy Are Some Travel Secrets for You

Brian Kelly, fondatorul site-ului de recompense pentru călătorii The Points Guy, afirmă că nu a fost niciodată un moment mai bun pentru a câștiga puncte.

călătorii puncte de recompensă puncte de recompensă

Brian Kelly, fondator al site-ului The Points Guy și autor al cărții "How to Win at Travel".

Feb. 4, 2025, 5:00 a.m. ET

Nopți suplimentare în suite confortabile de hotel, zboruri aeriene premium gratuite și chiar sejururi pe insule private. Punctele de fidelitate și milele de călătorie frecventă, atunci când sunt colectate strategic, pot finanța călătorii dincolo de așteptările și bugetul obișnuit al unui călător.

Dar nu este ușor să obții aceste oferte. Din fericire, există un întreg univers de experți care își împărtășesc priceperea în rezervarea călătoriilor premiate. În fruntea acestora se află Brian Kelly, care a fondat site-ul de călătorie The Points Guy în 2010.

Pentru domnul Kelly, totul a început cu provocarea din copilărie de a rezerva călătorii pentru familia sa. La 12 ani, a planificat o vacanță întreagă în Grand Cayman pentru familia sa de șase persoane, rezervând toate zborurile cu milele câștigată de tatăl său. Această călătorie de succes a pus bazele carierei sale ca expert în călătorii. Ofertele încă îi dictează călătoriile.

În noua sa carte, "How to Win at Travel," domnul Kelly își împărtășește sfaturile despre tot, de la înțelegerea punctelor și mililor la gestionarea deranjamentelor de zbor și anxietății legate de călătorie.

Cum să călătoriți inteligent

A împărtășit unele dintre aceste sfaturi cu The Times, discutând despre cum să strategizezi.

Aveți grijă când rezervați călătorii cu agenții de turism online

Unele O.T.A.-uri sunt mai bune decât altele, dar multe dintre serviciile lor pentru clienți sunt abisale. Fii atent la cele pe care le alegi.

Am vorbit cu agenți de la recepția hotelurilor: pentru rezervările de hotel, O.T.A.-urile sunt în general considerate ca fiind un fel de ultimă prioritate. Așadar, dacă prețul este același, rezervă direct.

Cum funcționează statutul de elită pe un transportator din SUA?

Când urmărim statutul de elită, adesea cheltuim mai mult decât ar trebui. Îmi place să fiu un agent liber. Voi zbura cu cel mai bun zbor pentru mine și familia mea pentru a ajunge acolo cât mai confortabil. Practic, folosesc puncte pentru toate zborurile mele.

Oamenii presupun greșit că toate avioanele sunt la fel, dar avioanele diferite pot oferi experiențe dramatic mai bune sau mai rele: spațiu pentru picioare, zgomot, facilități. Ieftin este scump și atunci când iei în considerare taxe și o experiență proastă.

Brian Kelly și fiul său

Cum este să călătorești frecvent cu copii mici?

Fiul meu mai mare are 2 ani și a fost în 16 țări. Fiul meu al doilea s-a născut în decembrie. Ne îndreptăm spre Thailanda pentru o lună în aprilie, zburând cu puncte pe Etihad Residence, unde ai propriul dormitor în avion. Va fi prima zbor internațional pentru fiul meu cel mic. Mai târziu în acest an, vom merge într-o croazieră în Antarctica. Cred că cu cât începi mai devreme, cu atât sunt mai bine pregătiți pentru călătorii.

Vor putea fiii tăi să zboare în cabina principală după ce au experimentat zborurile de lux?

Intenționez să le ofer această experiență de formare a caracterului când nu trebuie să fiu acolo cu ei!

A trecut epoca de aur a recompenselor?

Există atât de multe carduri de credit și moduri de a câștiga puncte. Se dezvoltă constant. Se îndreaptă spre o evaluare mai stabilă pentru mile și puncte, pe măsură ce din ce în ce mai mulți oameni intră. Acest lucru ar putea însemna că punctele vor ajunge la o valoare general mai mică.

Întrebări frecvente

  • Program de fidelizare a hotelurilor: World of Hyatt.
  • Bagaj de mână sau verificat? Bagaj de mână, când este posibil.
  • Bebelușii în clasa întâi și clasa de afaceri? Absolut da!

Christine Chung este reporter pentru Times, acoperind companiile aeriene și călătoriile consumatorilor.

Înapoi la pagina principală