CEO-ul Snap, Evan Spiegel, îl ironizează pe Mark Zuckerberg pe LinkedIn, spunând că este VP la Meta din cauza tuturor funcțiilor pe care Facebook și Instagram le-au copiat de la aplicația sa.

CEO-ul Snap, Evan Spiegel, îl ironizează pe Mark Zuckerberg pe LinkedIn, spunând că este VP la Meta din cauza tuturor funcțiilor pe care Facebook și Instagram le-au copiat de la aplicația sa.

Evan Spiegel îl ironizează pe Mark Zuckerberg pe LinkedIn

Evan Spiegel, cofondator și director executiv al Snap Inc., a lansat o săgeată către Mark Zuckerberg pe LinkedIn, afirmând că acesta este „VP Product” la Meta din cauza numeroaselor funcții pe care Facebook și Instagram le-au replicat de la aplicația sa.

Contextul Rivalității

Această afirmație vine pe fondul unei competiții continue între cele două platforme. De-a lungul anilor, Snap a implementat funcții inovative, cum ar fi filtrele AR și Stories, care au fost ulterior adoptate de către Facebook și Instagram.

Impactul asupra Pieței

Rivalitatea dintre Snap și Meta ilustrează cum inovația în tehnologie poate influența strategiile de afaceri ale marilor companii. În timp ce Meta încearcă să recupereze terenul pierdut, Snap continuă să se concentreze pe crearea de noi experiențe pentru utilizatori.

Concluzie

Comentariile lui Spiegel subliniază provocările cu care se confruntă Meta în menținerea relevanței pe o piață în continuă schimbare. Această competiție intensificată ar putea avea implicații semnificative asupra viitorului ambelor companii.

Înapoi la pagina principală